Back

«Інтергал-Буд» завжди добудовує свої об’єкти», - Володимир Зубик

Будівельна компанія «Інтергал-Буд» починає зводити і продавати будинок, тільки коли є 100% коштів на весь цикл будівництва. У розрахунках не враховуються гроші, які можуть прийти від продажу квартир. Про це повідомив президент Асоціації підприємств-будівельників «Інтергал-Буд» Володимир Зубик у авторській колонці видання Mind

«Якщо дім розпочали будувати, він має бути завершений – це важлива позиція компанії, наголошує Володимир Зубик. - Навіть 2008 року, коли почалася світова фінансова криза та зупинилося 90% будівництв, на будмайданчиках компанії активно велися роботи. Будинки, які зводилися у 2014–2015 роках, складний для країни та ринку період, також збудовано. У веденні бізнесу «Інтергал-Буд» враховує 4 ключові правила, які є фундаментом успіху кожного проекту та спокою інвесторів».

“Якщо дім розпочали будувати, він має бути завершений, – це важлива позиція компанії, наголошує Володимир Зубик. - Навіть 2008 року, коли почалася світова фінансова криза та зупинилося 90% будівництв, на майданчиках компанії активно велися роботи. Будинки, які зводилися у 2014–2015 роках, складний для країни та ринку період, також збудовано. У веденні бізнесу «Інтергал-Буд» враховує 4 ключові правила, які є фундаментом успіху кожного проєкту та спокою інвесторів».

По перше, забудовник має орієнтуватися не на гроші, а не на розвиток бізнесу. Вартість квадратного метру в надійній компанії повинна відповідати ринковим реаліям, а в деяких випадках вона вища, ніж у конкурентів. Адже репутація та успішний досвід роботи на ринку коштують грошей і створюють додаткову привабливість для проєктів такого девелопера.

По друге, неабиякий ризик для людей - інвестувати в житло будівельної компанії, яка має кошти лише на мінімальний обсяг робіт. Адже інші гроші вона розраховує залучити завдяки продажу квартир у проєкті. «Компанія «Інтергал-Буд» має достатньо потужностей, аби незалежно від політичних , економічних загроз, об’ємів продажів квадратних метрів завершити розпочате будівництво», - підкреслює Володимир Зубик.

По-третє, ведення будівельними компаніями суміжних бізнесів – найчастіше провальна практика. Потрібно займатися лише тим, де є своя команда, контроль і розуміння всіх процесів. Інакше відбувається відтік коштів, які можна було б направити на будівельні роботи.

Четверте, кожна компанія має думати про покупця, а не прибуток. На ринку нерухомості безліч проєктів, у яких відсутня інфраструктура, помилки в плануваннях тощо. Через це попит на них знижується, а забудовника виникає дефіцит фінансування. 

Тож, обираючи нерухомість як предмет інвестування, потрібно зважено аналізувати ринок та діяльність компаній. Більше про ознаки надійних забудовників та причини, через які припиняються роботи на бюдмайданчиках, читайте у матеріалі Mind за посиланням.

Other publications