Чому програми лояльності важливі для компаній?

  • 12/09/2016

Програма лояльності - не просто короткостроковий маркетинговий інструмент, а стратегічна і комплексна ініціатива компанії. Сьогодні програми лояльності стають все різноманітніше, в них використовуються різні технології і види залучення й утримання покупців. «Інтергал-Буд» - компанія з ім'ям і напрацьованої репутацією - прагне до довгострокових відносин з покупцем, в зв'язку з цим активно розвиває програми лояльності для своїх клієнтів.

Наші останні ініціативи - довгострокова розстрочка і програма соціальних гарантій - забезпечують певну стабільність покупцям «Інтергал-Буд» в нинішній складний час і служать платформою для якісних взаємин.

З 2016-му році «Інтергал-Буд» пішов на безпрецедентний крок, запропонувавши ринку унікальний продукт - розстрочку від забудовника на термін до 10 років. Йдеться виключно про власні ресурси компанії без залучення сторонніх фінансових структур. Таку ініціативу сьогодні може дозволити собі тільки компанія, твердо стоїть на ногах.

Одночасно із запуском довгостроковій розстрочення «Інтергал-Буд» запропонував своїм покупцям програму соціальних гарантій. Наприклад, в разі, якщо в сім'ї за час розстрочки кількість неповнолітніх досягає п'яти осіб, якщо гине або стає інвалідом хтось із годувальників, компанія бере на себе зобов'язання переглянути умови розстрочки. Це може бути зменшення щомісячного, щорічного платежу, можливо, знижка на залишок, або взагалі списання залишку боргу.

Наші програми лояльності користуються високим попитом споживача. Вони зручні, прості, зрозумілі і прозорі для покупців, а, значить, можуть ефективно працювати і дозволяють досягати поставлених цілей.

Варто згадати наші останні ко-брендингові проекти з компанією «Агромат» та «Лео-кераміка». Дані програми дають можливість покупцям значно мінімізувати витрати на ремонт і облаштування своєї нової квартири. При підписанні основних договорів купівлі-продажу квартир кожному покупцеві вручаються дисконтні карти цих компаній, знижка за якими сягає 25% від покупки.

Ми впевнені, що такі бонусні програми сприяють зміцненню довгострокових відносин з покупцями. У планах компанії найближчим часом запустити ще кілька спільних проектів з провідними виробниками та постачальниками будівельних та оздоблювальних матеріалів.

Юлія Горох, комерційний директор компанії «Інтергал-Буд»