Компанія «Інтергал-Буд» вкотре підтвердила статус одного з найбільш впізнаваних брендів

  • 02/12/2021

Сервіс пошуку новобудов ЛУН опублікував результати дослідження впізнаваності брендів забудовників, згідно якого компанія «Інтергал-Буд» посідає лідируючі позиції.

У категорії «спонтанне знання бренду» визначався відсоток респондентів, які без підказки назвали відомі їм бренди забудовників. За результатами цього опитування «Інтергал-Буд» посіла 2-ге місце з показником 20%. А у переліку найбільш впізнаваних брендів забудовників, де респонденти мали зазначити відомі їм компанії з наданого дослідниками переліку, «Інтергал-Буд» зайняла 3-тє місце із результатом 60%. Окрім того, було визначено, що компанія «Інтергал-Буд» є першою спонтанною згадкою назви бренду забудовника для 7% опитаних, що є 4-им кращим результатом.

Дослідження також мало на меті виявити найбільш впізнавані бренди житлових комплексів. У категорії «спонтанне знання брендів ЖК» проєкт «Паркові озера» посів 4-те місце, 6% опитаних назвали саме його.

Варто зазначити, що у вересні 2021 року журнал НВ спільно з сервісом ЛУН провів схоже дослідження. За його результатами, «Інтергал-Буд» посіла друге місце. Було визначено, що назву та логотип девелопера впізнають та ідентифікують 60% респондентів.