«Потрапляючи у відділ продажу, наш клієнт повинен відчути себе обраним»

  • 27/05/2020

Музика – це особлива атмосфера і емоційні асоціації - впевнені в «Інтергал-Буд». Саме тому наприкінці травня в усіх відділах продажу компанії запущена корпоративна радіостанція «Інтергал-Буд Радіо», аби час, проведений за консультацією, став для покупців не просто конструктивним, а й максимально приємним.  

Ірина Міхальова, маркетинг-директор «Інтергал-Буд»:

«Потрапляючи у відділ продажу, наш клієнт повинен відчути себе обраним. Для нього все має бути ідеальним - обстановка, стілець на якому він сидить, аромат, який він вдихає і, звичайно ж, музика, яку він чує. Саме тому після впровадження аромамаркетингу, ми запустили корпоративну радіостанцію. Нашим партнером у цьому проекті виступила компанія FireBrands. Ще «на березі» ми пересвідчились у тому, що вони шанують авторські права. Тільки після узгодження цього питання, потисли один одному руки. Зараз вже маємо  гарні перші відгуки».

Андрій Шабанов, власник FireBrands, телеведучий, шоумен, генеральний продюсер радіостанції «Просто Раді. О»:

«Наша команда займається створенням корпоративних радіостанцій для різних мереж уже близько 6 років. Але кожен новий клієнт - це новий челендж. Вперше, в нашому портфоліо з'явилася будівельна компанія, і не просто компанія, а один з лідерів ринку. «Інтергал-Буд» відразу підкупили своїм брифом – ідеальним має бути все. Ми в FireBrands обожнюємо такий підхід, тому що самі перфекціоністи. У той момент стало ясно, що ми порозуміємося. Тепер, потрапляючи у будь-який офіс «Інтергал-Буд», під час очікування або спілкування, вас буде супроводжувати ненав'язливий лаунж в ефірі «Інтергал-Буд Радіо».

Протестувати сервісні послуги «Інтергал-Буд» запрошуємо просто зараз! Тим  більше, що до кінця тижня ще діють антикризові ціні, які з 1 червня компанія «Інтергал-Буд» виводить з карантину.