Український бренд LA LINEA створив колекцію корпоративного одягу для компанії «Інтергал-Буд»

  • 25/02/2021

Будівельна компанія «Інтергал-Буд» турбується не лише про якість свого продукту, а й прагне надавати найкращий сервіс обслуговування у відділах продажів. Окрім затишного дизайну інтер’єрів своїх клієнтських просторів, компанія дбає і про зовнішній вигляд їхніх працівників. Гарною традицією стало виготовлення стильної корпоративної форми, яка є відображенням цінностей компанії щодо якості та надійності створюваного нею житла.

«Обираючи фасон майбутніх корпоративних костюмів, ми, перш за все, прагнемо вишуканості образу та, звичайно, зручності. Ми розуміємо, що це одяг на кожен день, тож він має бути пошитий з якісної тканини, а його фурнітура має бути надійною. Працівники наших клієнтських просторів — перші, з ким знайомляться потенційні покупці житла, тож перше враження є надзвичайно важливим» — пояснила Анастасія Мараулі, маркетолог компанії.

Світове визнання представників fashion-індустрії нашої країни доводить, що вони знаходяться на одному щаблі зі славетними європейськими дизайнерами. Але й разом з тим, саме ця ніша серед найбільш вразливих у період економічних потрясінь, тож «Інтергал-Буд» як соціально-свідомий бренд вирішив підтримати модну індустрію та залучив до створення нової колекції корпоративного одягу саме українського дизайнера.  

«Брати участь у такому проєкті — неймовірна відповідальність та велика честь. Створення корпоративних костюмів надихає та змушує шукати нових підходів, адже цей одяг має бути одночасно і комфортним, і стильним. Він повинен пасувати кожному з працівників та тішити око своїм виглядом. Для створення колекції ми замовили італійські тканини та фурнітуру, підібрали декілька варіантів фасонів — актуальних трендів сезону. У результаті пошили два дизайни чоловічих та жіночих костюмів — на прохолодний та теплий сезони» — розповіла Надія Кулик, засновниця бренду одягу LA LINEA.