Як інфраструктура житлових комплексів впливає на вибір споживача?

  • 28/09/2016

Як показує досвід роботи компанії «Інтергал-Буд», сучасних покупців нерухомості більше приваблює ідея покупки не просто житла, а повноцінного життєвого простору - естетично привабливого і комфортного як з точки зору соціальної інфраструктури та транспортної доступності, так і з точки зору облаштування житлового простору.

Надлишок пропозиції на первинному ринку Києва і області привів до того, що саме вимоги покупців диктують моду на концепції і інфраструктурні складові житлових комплексів. Якщо раніше інфраструктура більшості комплексів обмежувалася комерційними приміщеннями на перших поверхах будинків, то зараз мешканцям необхідно забезпечити повний спектр товарів і послуг повсякденного попиту - супермаркет, школу, дитячий садок, салон краси, фітнес-клуб, медичний центр, аптеку, паркінг, відділення банку, і це далеко не повний перелік.

Якість інфраструктури сьогодні стає однією з найважливіших конкурентних переваг, що дозволяють підвищити вартість і привабливість проекту в очах покупців. І мова йде не тільки про сферу послуг. Природні і штучні парки, водойми, унікальні декоративні елементи благоустрою і фонтани - все це стає могутньою зброєю в боротьбі за увагу покупців.

Саме тому «Інтергал-Буд» приділяє велику увагу облаштуванню внутрішньої інфраструктури своїх комплексів - кожен з них має свою, не схожу на інші, якісну і продуману концепцію.

Наприклад, «Озерний гай Гатне» - перший житловий комплекс з власними озерами і облаштованими пляжами на території, де можна позасмагати на зручних шезлонгах, прогулятися по тінистих упорядкованим алеях, порадувати друзів барбекю в спеціально обладнаних дерев'яних альтанках і просто добре провести вихідні. Крім того, жителі «Озерного гаю» зможуть милуватися красою цвітіння дерев у власному фруктовому саду, а також насолоджуватися їх плодами.

Сквери і парки - незаперечна перевага будь-якого житлового комплексу. На території ЖК «Нивки-Парк» буде створений прогулянковий бульвар - відмінне місце для сімейного проведення часу.

Для жителів комплексу «Малахіт» облаштовується лаунж-зона на даху одного з будинків. Стильне і зручне місце відпочинку припаде до смаку справжнім цінителям краси і практичності. Жителі комплексу зможуть насолоджуватися ранковою кавою, милуючись містом з висоти пташиного польоту, просто читати книгу на свіжому повітрі або запросити друзів на вечірнє барбекю.

Можна з упевненістю стверджувати, що девелопери при створенні своїх комплексом все частіше будуть вдаватися до використання нестандартних ходів, оскільки в умовах надлишку пропозиції і досвідченості сучасного споживача, це чи не єдиний спосіб привернути увагу покупця.

Юлія Горох, комерційний директор компанії «Інтергал-Буд»